reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Klapacova

Lucia Klapacova

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autorka eKnihy Tajomstvo disciplíny. Osobná koučka so špecializáciou na (znovu)vytvorenie si života podľa vlastných predstáv, naplnené šťastné osobné vzťahy a nájdenie vlastného poslania, vášne a sebarealizácie pre mužov a ženy.Cestovateľka a odvážna žena.Autorka FB Fun Page Život odvážnej ženy a FB skupiny Život odvážnej ženy.V minulosti vysoká manažérka v politike a vo verejnej správe. Expertka na zahraničnú politiku s orientáciou na západný Balkán a Kaukaz, konzultantka pre Európsku úniu a učiteľka na univerzite.Viac na www.luciaklapacova.sk Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

5 krokov pre nájdenie vnútornej slobody: praktický tréning a návod

Lucia Klapacova

5 krokov pre nájdenie vnútornej slobody: praktický tréning a návod

Poznáte to klišé o tom, ako máme prestať hľadať šťastie a spokojnosť vo vonkajšom svete a máme ho nájsť v sebe?

  • 13. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 267x
  • 0
3 dôvody, pre ktoré to, čo sa naučíte v kurzoch a prečítate v knihách často v realite nefu

Lucia Klapacova

3 dôvody, pre ktoré to, čo sa naučíte v kurzoch a prečítate v knihách často v realite nefu

“Takže ty vieš zistiť, čo je problém v mojom osobnom živote, prečo nefunguje ako by som chcela?” pýta sa ma ona. “Áno.” odpovedám. “A viem ti dať stratégiu toho, čo s tým treba robiť.

  • 8. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 362x
  • 1
Aj vy robíte tieto dve chyby zásadné chyby v začínajúcom vzťahu?

Lucia Klapacova

Aj vy robíte tieto dve chyby zásadné chyby v začínajúcom vzťahu?

Smska pípla a ja som s búšiacim srdcom skočila po telefóne. On…? Grr, nie. Eva. Je super mať super kamošky, ale keď čakáte, že je to niekto iný, tak to trošku sklame a zabolí.

  • 6. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 596x
  • 5
Nezamykajte ma!!!

Lucia Klapacova

Nezamykajte ma!!!

Ranné IC z Bratislavy o 6.01 vyrazilo včas. Príjemná prvá trieda, pár biznismenov a spánkupotrebujúcich iných ľudí a o pár hodín som tam bola.

  • 23. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 2
O nepoužiteľných ľuďoch

Lucia Klapacova

O nepoužiteľných ľuďoch

Jednou z mojich obrovských vášní sú kone. Mám na ne ale veľmi málo času a je tiež ťažké vybrať si dobrú jazdiareň s dobrými trénermi.

  • 6. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 839x
  • 0
reklama
Keď je to najľahšie najťažšie

Lucia Klapacova

Keď je to najľahšie najťažšie

Poznáte to, keď vám na niečom naozaj veľmi záleží a práve vtedy to nejde..? Keď napríklad na niečo čakáte.

  • 3. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 2
Čo nás ženie? (...alebo prečo je dobre milovať fotky z ciest iných ľudí)

Lucia Klapacova

Čo nás ženie? (...alebo prečo je dobre milovať fotky z ciest iných ľudí)

Moja priateľka mi práve poslala fotku. Z ďaleka, z Kambodže. Je tam so svojim synom na pár mesiacov. Ďalší naši spoloční priatelia sa pridali a šli ju tam navštíviť.

  • 22. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 549x
  • 0
Ako som sa naučila žiť v neistote alebo hold víťazom a porazeným!

Lucia Klapacova

Politika Ako som sa naučila žiť v neistote alebo hold víťazom a porazeným!

Jeden zo zakladateľov osobného koučovania a poradca amerických prezidentov Anthony Robbins učí, že šťastie v živote človeka je priamo úmerné jeho alebo jej schopnosti žiť v neistote.

  • 1. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 803x
  • 1
Prvý deň nového života

Lucia Klapacova

Prvý deň nového života

Sedíš v kaviarni.  Pozeráš do obrazovky najmodernejšieho tabletu. Vedľa telefón. iPhone. Pri nohách pes.  Pred pár dňami telefón neprestával zvoniť a emaily neprestávali prichádzať. Bola si v kurze. Šéfka.

  • 17. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 730x
  • 0
Kašlem na plyn, verím na...?

Lucia Klapacova

Politika Kašlem na plyn, verím na...?

Tak si jedného pekného rána robím na raňajky zeleninový šťavu, tradičnú moju rannú potravu, a mám pri tom pustené rádio. V rádiu zachytím nezameniteľný hlas. To premiér krajiny, ktorej som tiež občiankou hovorí, že sa nemáme báť toho, čo sa deje na Ukrajine, že plyn potečie.

  • 19. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 942x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu